Lax och lite annat!

Wokade nudlar och lax i röd curry och med en lätt ostbricka till efterrätt är just vad vi smaskat i oss Eddie och jag. Vi har ännu inte kommit iväg till Västerås,vi softar hemma ett tag till innan vi åker dit. Det är så varmt och gott härinne så man vill ju inte ut nå mer idag egentligen.Idag träffade jag en cool hundraåring. Hon tycker det är märkligt att hon känner sej lite krasslig när hon ändå varit pigg i hundra år. Tänka sej vilken underbar inställnig den kvinnan har. Ett riktigt lite modelejon är hon också. Hon har sålt kläder i en ansedd butik i sina dagar. Jag är så glad att få träffa dessa människor och att de gärna delar sin livsberättelser med mej! Vilken fantastisk erfarenhet jag får av dem. Som sagt man lär sej något varje dag! Om man bara vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0