Ledig men upptagen!

Det är ju inte klokt ,ledig för andra dagen i rad och inte hinner jag blogga alls,vad gör jag egentligen? Just nu har jag kokat ris som jag ska äta med olivolja och persillado. Jobbat i photoshop så klart och gjort ett litet experiment. Det var riktigt roligt men hade behövt lite assisatans med själva fotandet så hade det blivit enklare. Men man måste ju börja nånstans. Vidare så har jag några grejer på gång inför kvällen,vi får se vad det slutar med,men Skodan ska igång och sen far vi iväg på en tur med packad väska,kanske landar vi hemma hos Marie,i alla fall i kväll!Helgen har ju många timmar som ska fyllas å det ska väl inte bli så svårt!Visst ja måste packa ner kameran,den har ju alltid en plats bokad!Så vi hörs innan jag åker!



Ni finns i mitt hjärta,alla kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0