Lite nya bilder i ART of YOU stuket

Har ju totalt snöat in kan man säga .Å då gäller det ju inte vädret när jag säger så. Det är stilen på bilder jag vill fånga som jag menar.Det är så fantastiskt tillfredsställande i mitt huvud att skapa så här. Det är så lärorikt att försöka tänka sej hur något ska se ut när det är klart. Idén finns och sen gäller det att använad huvudet på rätt sätt!



Här är jag själv modellen,just så flummigt som jag vill ha det!

Här är Krister, han ger mej ett  fantastiskt arbetsmaterial å är super kul att fota.
Nu ska jag nog sluta jobba med det här för ikväll och ta mej till sängen en stund. snart är det morgon å då hörs vi igen såklart! Godnatt söta läsare,jag diggar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0