Locktång bl a

Hej ,tillbaka i sköna värmen hemma. Blev en kort vända och en trevlig pratstund ute på stan ikväll. Alldeles lagom tycker jag. Har ju inte hunnit berätta för er om min trevliga dag innan jobbet idag. Åkte till Västerås och sammanstrålade med Marie på spången. En somvanligt supergod latte rann ner för strupen och så en massa tjejsnack så klart! Efter en kort kolla in vända på JC och New yorker ringde Jenny och vi kastade oss ut mot Eriklslund för att sammanstråla med henne på Donken. Vi fick ett tips på att det var kampanjpris på den konformade locktången på Elgiganten. Den som används i IDOL,
Ett mycket schysst pris var det och kan ni tro att det var nån som köpte den kanske? Ja då!

Marie fick med sej en massagedyna,en sån man sätter i en stol och som sen lever sitt eget lilla liv på ens rygg och skuldror. Den ska jag testa så fort jag kommer hem till henne.
Efter den turen var det bara att fräsa på direkt till jobbet! Jag har just gjort klart en bild i photoshop som jag bara måste visa er snart. Trogna och tålmodiga läsare behöver bara vänta en liten stund så kommer den. Jag är verkligen nöjd med den,tror det är en stil somdet står lite Cheva på,flummigt å mycket sjuttiotal. Återkommer om nån minut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0