Massor av mil och timmar senare!

Så,ville bara säga att jag är hemma i Enköping nu igen efter en vintrig och hal Roadtrip. Vill ge massor av credit till min resekamrat Felicia, Skoda Felicia. Hon sköter sej alltid så fint när vi är ute tillsammans.Aldrig nå gnäll eller annat.Hon liksom bara rullar på! Lite flytande emellanåt är allt som behövs. Nu ska jag ladda in bilder och kola lite på dom. vi hör för mer utbyte senare. Förresten måste bara få citera en underbar kvinna som befinner sej i en mycket speciell situation i livet. Så här sa hon när hon fick frågan om hur läget var! Jag har det så förbannat bra! Kanske inte så märkvärdiga ord för andra och jag vill inte gå in närmare på detaljer. Men om vi hade det tänket i vardagen så skulle mycket kännas lättare,och jag skulle verkligen vilja få receptet på hur man gör för att alltid vara så stark och positiv som den här kvinnan. Jag beundrar dej oändligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0