Mina sjungande tulpaner glädjer mej!

Vet ni vad,det är en riktigt trevlig och stillsam fredagkväll här hemma hos mej. Har gjort lite planer för dagen i morgon och sen vet jag att jag jobbar till 21.30 på kvällen.Men efter det vill jag gärna hitta på något kul så vi får se vad som kommer upp under dagen. Man hinner oftast mer än vad man tror om man bara ligger i lite! Nu ska jag bara njuta lite mer av den sköna kvällen och sen blir det godnatt så småningom. Så jag skickar ut lite härliga mysvibbar i mörkret till er nu ifall vi inte hörs förrän i morgon! Sweet dreams!





















Jag tycker det ser ut som de här tulpanerna sjunger sin skönsång rätt ut i cosmos. bilden är tagen i Drömparken i våras! Den är så skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0