Morötter och Photoshop

Nu skulle jag vilja ha en god morot att gnaga lite på,men i lådan finns bara såna där torra skrumpna tråkiga stackare. Tänker inte falla för frestelsen att ta nåt annat gottis för jag har just fixat dagens övningar i One hundred pushups och kört ett pass för resten av kroppen också! Får lyssna på lite god musik istället och fixa lite i photoshop. Har en bra bildidè men behöver lite mer arbetsmaterial,ha ha det måste vara en herre som hjälper till och som tycker det är okej att jag visar bilderna för ev intresserade sen. Och arvodet kan inte bli mer än äran för den som ställer upp! Typ i alla fall! Ja ja under tiden kan jag ju fortsäta experimentera på de bilder jag har i burken,de är ju mina enligt upphovsrätten,och jag tänker ju inte göra nåt kränkande,tvärtom! Nä vad det knorrar i magen,får ta en kvist persilja och tugga på så länge! Hang on friends!

 Det skulle vara såå gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0