Morötter småstadslugn och potatissoppa!

Morotsknapring pågår just nu! Finns det något godare när man är lite småsugen på nåt att äta,än en nyskalad morot? jag njuter för fullt och är redan inne på min andra. Å kvällen på jobbet blev som jag trodde, lugn och mycket trevlig. det ligger ett härligt småstads lugn över hela Enköping ikväll,både för att det är söndag och snöigt men också för att det är så det funkar här. Underbart lugn råder. Har planer på att göra en potaissoppa tills imorgon, redan ikväll. Både av praktiska skäl för jobbar gör jag ju såklart,(vad kan hindra mej) och för att jag kan smaska en skål inann jag lägger mej. Ja det gör jag,har ju alla ingredienser hemma,å den ska innehålla både gräslök och vitlök! Namnam!

 That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0