Nyårsafton och Mimmibilden!

Ha ha nu har vi bestämt vart vi ska ta vägen på nyårsafton. Den här gången blir det sidbyte,vi väljer norra delen av Stockholm den här gången! Först blir det lite äta,där är vi fortfarande på planeringstadiet,sen ska vi ta oss ut till ett ställe som verkar supercoolt,har inte varit där innan å det gillar jag . Nya saker och nya ställen. Nja allt är ju inte riktigt nytt men dock spännande för framtiden! Nu ska jag bara vänta till stackars Marie får sin telefon inkopplad så vi kan sitta och gotta oss och planera. Jag tänker inte ännu tala om vart vi ska,ni får vara nyfikna en stund till! La la la la lala! nu ska ni få se hur jag gjorde med bilden jag jobbade med. Så här:

Jag är jättenöjd! Hoppas du gillar den också Mimmi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0