Ovanligt seg och träningsvärk i magen!

Hej,är lite nyvaken ännu för jag har just klivit upp ur sängvärmen. Har också hunnit med lite kaffe å macka å en massa skön sms värme. Har en dov tung i huvudet känsla som jag försöker bota med en alvedon. Det känns i kroppen att jag ska ta det lugnt idag. Ska sakta göra mej i ordning för jobb ikväll,det är viktigare att vara pigg till dess än att surra runt och städa här. Ska nog åka ner till tanterna på kupan och se om de har några loppis fynd. Svarta blomkrukor och lite annat står på önskelistan. Tror inte jag kommer att orka med att göra någon potatislåda som jag tänkte idag,å dessutom känner jag mej proppmätt just nu,undrar utav vad? Ja då sparkar jag väl igång den här dagen lite sakta i alla fall det hjälper väl inte att sega för mycket heller. Vi hörs snart igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0