Ritter sport och potatissoppa!

Äntligen kan jag slå mej ner och kanske ha turen att få sitta en stund! Efter jobbet åkte jag raka spåret till Västerås och var på shoppingtur med Eddie och Mimmi. Vi kollade tjockjackor på massor av ställen men inget blev köpt idag. Jo Eddie fick ett par klassiska lovikavantar av sin alltid så givmilda sysyter!Kul att de är på modet bland de yngre, då klär dom sig ju varmt i alla fall!
Hestra Ullrika Typ en tvåhundring kostade dom!

 Avslutade det hela med att äta på Donken men själv drack jag bara kaffe. När jag kom hem tog jag itu med att göra potatis och löksoppa. Garnerade med massor av persilja. Häromdagen köpte jag en choklad bit att ha i väskan när jag blev sugen på jobbet. Den var supergod,så den är slut nu!
 Mmmm....fast inte Marabou utan Ritter Sport. Lite dyrare kanske men super lyxigt god!Ja nu ska jag ta rätt på det jag ställt till i köket så kan vi höras senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0