Så tokigt då!

Det blev inte så sent hem som jag befarade i alla fall. Trodde inte Skodan ville start eftersom den var seg och halvdöd när jag parkerade den klockan 5. Men hem kom vi. skottade upp en plats att parkera den på på min garageuppfart eftersom det blivit parkeringsförbud på gatan pg a snöröjning. Det gick ju bra. men när jag skulle köra in den var det ändå för mycket snö så den la av . Sen ville den inte starta nå mer. Nu är den alltså halvvägs inne! Bakdelen sticker ut på trottoaren och det ser helsjukt ut.! Jag får väl ringa vilka det nu är,gatukontoret i morron och prata med dom om den inte hämtar sej och startar igen!
Nu byter vi raskt ämne. Popcorn som man poppar själv i olja i kastrull är godare än de man gör i micron. Punkt!
Extra kul är det att titta på när de poppar om man har en kastrull med glaslock som jag har! Sen kryddar man med grillkrydda och bara moffar i sej! Det gör jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0