Så var min kväll!

Ännu en jobbkväll har passerat och gått bra! Visst blev det lite trångt med besök vid starten men senare blev det extra lugnt istället! Var i några klädbutiker och fyndade på rasten och laddade smikhyllan med lite nytt. Det jag saknat mest i min glömda sminkväska är borstar och penslar, resten fann ju i många dubletter.Men nu är det inköpt nya verktyg så nyårs makupen skall bli bra! Imorgon börjar jag jobba tidigt så ikväll måååååste jag lägga mej i tid. Vill ju vara utvilad till helgen ju! Å torsdagkvällen ska ju bli tjejmys uppesittarkväll å då kan det ju också bli sent! Underbart vad jag har det gott! Jag önskar er alla en skön kväll redan nu för nu ska jag packa upp mina fynd och ge dem plats i hyllor och garderober! Godnatt!




You too shall pass away.
Knowing this, how can you quarrel?
Buddha
Dhammapada.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gar det med krister nu??du ville ju ha lyckonskningar forrut,men nu helt plotsligt sa berattar du inte att du ar totalbortgjord...waistad,utnyttjad o ratad ...hahahaha...du ar sa ofantligt patetisk

2010-12-29 @ 02:29:24
Postat av: Irene

Mycket får man se o höra, men att trakassera nån

som ovanstående gör, gör mig väldigt besviken, ingen underskrift eller namn heller, så fegt att inte stå för det man säger. PATETISK är man när man skriver eller talar illa om andra¨. Gör rent i eget bo istället. Jag har inte skrivit något på länge i kommentarer pga olika orsaker. Men här kände jag att gränsen gick. LÄGG NER SKITSNACKET. Kolla vad denna tjej lyckats med i stället, nä det har du ingen aning om, du har ingen aning om nåt. Tack för ordet, jag heter Irene.

2010-12-29 @ 21:30:37
Postat av: chevalena

Irene jag är så rädd om dej,du och jag vet sanningen. Det här kan aldrig skada starka kvinnor som oss eller starka relationer! Vi ger det ingen näring! Tack för ditt inlägg och ditt stöd! Du värmer mitt hjärta!

2010-12-29 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0