Shoppat och fixar om lite bland mina saker!

Nu har Eddie och jag precis kommit hem från lite julrea shopping. Först passade vi på att skjutsa Mimmi till jobbet när vi ändå var i Västerås,samtidigt ville glina äta på Mc Donalds å jag tog en kaffe. Som jag snyggt spillde ut över delar av över sjalen och jeansen. Sen for vi till Hälla shopping och där fick Eddie tag på en Peak jacka exat i det stuket han ville ha! 1500 spänn fattigare blev han i ett nafs. Vi fyndade båda på JC. Han en randig stickad kofta i bästa skatar stuk. Och jag en spetsjal som kommer att hamna som duk på barbordet och två par örhängen med kärleksfullt budskap!





Det här är min nya kaffebalja som jag fått av Eddie i julklapp! Under resan mot Västerås idag hade vi en underbar diskussion om skillnaden mellan kristendomen och Buddhismen. En av hans iakttagelser var att den buddhistiska läran har aldrig startat något krig! Det är annat än man kan säga om t ex kristendomen och islam. Vi pratade också om att tolka det som skrivs exempelvis i bibeln bildligt eller bokstavligt.Vad symbolik betyder! Resan gick fort i alla fall!



Nä jag har inte flyttat in björkskogen i vardagsrummet. Det är faktiskt ljus som är klädda med näver som är behandlad så klart så det inte kan brinna! En superfin julklapp!



En sån här har jag också fått! Den rymmer både vinäger och olja så man kan duscha över maten! Från OBH Nordica kommer den! Vilken lyxig en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0