Skön sovmorgon avslutad!

Vaknade vid niotiden och tyckte min säng var det skönaste i världen och ville inte gå upp alls. Låg och drog mej tills jag tröttnade på det tjatiga larmet på mobilen. Har ju en del kul att se fram emot idag så jag måste sätta fart nu. Kaffet är i alla fall urdrucket och mackorna uppätna. Så nu blir det uppsnyggninga och så småningom går färden till Västerås. Tänkte först dyka upp hos Jenny med lunch mackor och sen blir det nog en vända på city.Efter det blir det umgänge med Eddie och Mimmi framåt kvällen. Mellan varven ska jag försöka få till lite julklappar och ringa några samtal också. Det är kul när det rullar på,att sitta still för länge är inte min melodi. Men jag ser fram emot kvällen,då ska jag fortsätta göra bilder i serien ART of YOU! Återkommer  till er snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0