Som en vindsnurra!

Var bara tvungen att jobba lite med den här bilden. Gjorde några olika varianter,kanske stilen är lite för mjuk för modellens smak men jag gillar det här, ska göra en lite tuffare variant utan övertoning med den blåa som grund. Men det hinner jag inte nu.Nu lyfter jag ut mina väskor till bilen och susar iväg! Ses och hörs!





Visst är det häftigt att mitten delen är modellens axel och en bit av en tatuering,så blev det när jag pysslade ihop bilderna. Det är det som är så intressant att försöka tänka ut när man beskär bilden från början!



Här är en annan variant! Nu ska jag tömma huvudet på både photoshop och bloggandet och istället fylla det med en trevlig kväll bland goda och starka krafter. Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0