Trist grej

Usch vilken tråkig sak jag gjorde nyss. Men det var dags,för visst har jag har gott om tålamod och brukar inte bry mej om havanden och göranden hos folk jag inte känner. I alla fall inte om det inte rör mej personligen det som händer. Ja det är så trist så jag orkar inte dra hela historien,det gäller ett tillfälligt parkeringsförbud på den lilla återvändsgatan jag bor på. Det hela startade förra vintern, redan då tog jag kontakt med olika myndigheter och fick veta var problemet kom ifrån. Vill inte gå närmare in på det men redan då var jag galen för att samma människor sedan utnyttjade situationen och kom undan med det. Sedan startade samma historia den här vintern också! Men då var det stopp här hos mej. Utanför min dörr är det sopat,det kan jag lova ,men de andra fortsätter som förra året och nu har jag ringt en del instanser och tänker fortsätta med det tills problemet är löst! Punkt!
Egentligen är jag inte arg utan snarare lessen för att människor vill göra taskiga saker mot andra,vad får de ut av
det? Kanske jag får veta det nu när jag ska sätta stopp för detta! Det kanske är en skön känsla att vara en bitter självgod bitch!




Ha, här syns ju den lille syndaren t om på bild! Det tänkte jag inte på igår när jag tog bilden att det begicks ett brott framför ögonen på mej. Hemma på min gata! Idag hade BMW batteriet tagit emot laddning och den startade som en liten lydig kisse så fort jag vred på nyckeln! Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0