Trökjobb!

Har just greppat månadens tråkigaste jobb,att betala räkningarna! Usch att det ska vara så svårt,Särskilt när det kommer till vissa av dom typ parkeringsböter! Mitt eget fel såklart men för den skull inte kul! Men nu när det är gjort så är det ju en hel månad tills man behöver tänka på det nästa gång,det är ju nåt positivt i alla fall! Nu är det dags för roligare grejer mina vänner! Tur att man har så mycket kul att lägga energin på,undrar vad jag ska göra nu av allt som finns att välja på? Så länge ska jag i alla fall dundra på med lite bra låtar på spotify och flytta om lite i garderoberna,det är riktigt kvinnogöra det! Lite kaffe kanske skulle smaka också! Jaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0