Thake that

Nu har jag gått här och våndats och bara vägrat gå in i duschen ! Jag är så trött och frusen efter turen till Västerås så det är inte sant. Tänkte att det får lov att bli i morgon innan jobbet i såfall. Usch vad tidigt gick jag runt och svor över! Men då slog det mej att jag borde kolla schemat och hade det på känn någonstans därinne,jag börjar inte förrän kl fyra på eftermiddan! Helt underbart, då hinner jag ju både hårtvätt å en massa annat på dagen innan. Passar mej perfetkt det! Ska kolla in en cool grej till nyår också,det ska bli så nice! Om nu bara den sista självsprickan på ena tummen kunde läka så skulle jag bli ännu lyckligare för den gör så ont! Ska ta och ge den en omgång olivolja strax. Först ska jag bara lyssna på The Flood ännu en gång! Tycker detta är så bra!,Thake that igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0