tankarna går i mitt huvud!

Lördagkväll som snart ska övergå i söndag. Känner mej så nöjd å glad att det gick så bra med bilarna idag. Ska väl erkänna att det gnagt ganska ordentligt i mej, för jag har förra vintern i färskt minne. Men nu så är det lugnt ett tag på den fronten även om jag jobbar vidare med det hela. Det kan hända att det blir en ledig dag i veckan och då ska jag försöka ta mej till återbruket med gammalt skräp å göra mer plats i garaget. Kanske anlita en rörmokare så elementen blir inkopplade igen,ja det finns mycket att bita i när det gäller huset men jag känner att en stark kraft hjälper mej framåt. Nej jag har inte blivit religiös eller börjat tro på övernaturliga krafter,det är nog bara det att jag känner ett sånt driv,just nu och det är jag väldigt lycklig för. Jag har en vilja och ett mod som för mej framåt och det måste jag vårda. Även om saker inte alltid går min väg så har jag kommit långt med att bara gå vidare och ta nya tag när det blir stopp. Mycket beror också på de människor jag omger mej med för tillfället,både gamla och nya bekantskaper som inspirerar mej mycket. Hur bra ska det då inte bli när våren och värmen kommer tillbaka! När Garden Of Delight väcks till liv igen och börjar spira! Å jag får ta fram alla mina sommarklänningar som nu ligger nerpackade i vaccumpåsar i källaren. Jag sneglar på dem varje gång jag går ner i källaren och längtar efter att få vara i dom. Jag längtar också efter att få genomföra en spännande utmaning som ligger på lur med en härlig människa. Det handlar om en studsmatta och ett tält, Det ska bara genomföras alltså,det går inte att backa på det! Hi hi! du har lovat! Nä här sitter jag och drömmer  och glömmer tiden. Måste ner i sängen och blunda lite. I morgon får jag ju gå till folket på innejobbet! Det ska bli kul. Då blir det trappspring igen,bra det för jag har ätit massor av frassegodis ikväll. Hörs å syns i morron. Glöm inte att borsta tänderna innan ni lägger er!                                                                                         

Jippie! Jag får vara precis som jag  vill och
jag behöver inte försvara mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0