Idomin ,propyless och neutrogena!

Så hej igen alla mina härliga bloggläsare! Undrar ni vad jag gjort borta så länge? Jobbade över en halvtimme å lite till,sen fick jag skrapa bilrutor en lång stund när jag skulle åka hem. Det var sån där hård is på rutan så det bet knappt nånting när jag slet med skrapan. Men nu är jag hemma i värmen. Fick i alla fall köpt det jag planerade tidigare idag och såklart lite till. Stannade på Brödet och fiskarna och fick tag på lite småsaker. Ska visa er på bild när det blir klart. Läsglasögon är också fixade. Var till apoteket och botaniserade bland krämer och smörjor. Det finns mycket att välja på numerpå apoteken tycker jag,riktigt kul att kolla in sortimentet.

En sån här köpte jag,en liten förpackning att ha i väskan!


 Å en sån här att ha hemma. Den rekomenderar jag er alla!Läs här så får ni se!

Propyless är den första läkemedelsregistrerade hudlotionen utan vare sig koksalt och/eller karbamid. Propylenglykol verkar fuktighetsbevarande bland annat genom att bilda en film på hudytan vilket minskar vattenavdunstningen.

Vid behandling med Propyless är risken låg för allergiska reaktioner eller hudirritationer. Eftersom Propyless varken innehåller koksalt eller karbamid kan den passa barn som får sveda av dessa ämnen.

Propyless är en hudlotion som innehåller 20% propylenglykol, vilket verkar fuktighetsbevarande. Propyless innehåller 9% fett, är lätt att smörja in. Propyless gör huden mjuk och smidig.

Jag glömde ju min sminkväska när jag var ute på vift för ett tag sen. Har ännu inte plockat upp den. Det enda jag saknat är flaskan med make up remover. Den jag hade hemma i reserv torkar ut huden ordentligt på mej i alla fall. Köpte därför den här på apoteket idag. Har ännu inte testat den ,men skall snart göra det. Kolla in deras sida här!
http://www.visiblyclear.se/             


Nu ska jag äta en bit mörk choklad och packa upp lite av det andra sakerna. Ses strax igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0