Ta nu å hoppa i säng då vetja!

Hård macka med klippt gräslök,ja det är gott det. Tre stycken slank ner medan jag satt här. Men nu kan jag inte låta bli att göra några armhävningar fast det är vilodag idag. Känner mej jättetaggad på utmaningen jag skrev om tidigare. I morgon förmiddag ska jag köra ett hårt träningspass,sen blir det mera ben på kvällen för då jobbar jag inomhus och har bestämt mej för att skippa hissen helt,det blir många trappor upp och ner kan jag lova! Japp får se om jag pallar det! Lika bra jag går och lägger mej nu medan jag är på topp! Vem vet hur man blir väckt i morgonbitti!

Vilken skön öppning vi hade på arbetsdagen (eller kvällen)idag,Många glada skratt och roliga resonemang. Det spelar ingen roll hur olika vi är egentligen,bara vi har någon gemensam nämare som t ex arbetet så funkar det om man bara vill, släppa in och har ett öppet sinne. Den stunden gjorde min kväll ännu lättare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0