Värme både i hus och hjärta!

Här inne är det varmt för värmen har hunnit ifatt nu när det blivit varmare ute! Soppan var rykande het när jag åt den och nu har jag joggat i vardagsrummet i typ 20 min. Inte undra på att man svettas. Ska svabba av mej en sväng och sen dyka ner i sängen. Ja vad dagarna går fort,och även nätterna men det blir väl så när man försöker att känna total närvaro i just det man gör för stunden. Jag sa försöker men det är gott nog. Att varje dag försöka dra någon ny erfarenhet eller lärdom av det man är med om är en god tanke. Det kan ju vara på vilket plan som helst bara man reflekterar och värderar är det bra. Som t ex att det är jättegott med gräslök i potatissoppa! Godnatt alla vi ses i morrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0