Vilken utmaning va,ska du va med?

Kolla  in det här om du vill vara ute i tid med att slippa vassen i sommar!

http://hundredpushups.com/  Gjorde faktiskt testet nyss och det gick så där. Vet att jag har en god armstyrka och framför allt så finns det muskler i benen. Inget större fel på kondisen heller egentligen.Allt utifrån min ålder alltså! Men man måste underhålla det hela om det ska funka. Och nu är tiden. Det behövs bara ett rum som alla som inte är hemlösa har, för att hålla sej i trim. Med det menar jag att det behövs inget gym eller en massa dyra TV -shop tillbehör att lägga i garderoben om man inte vill förstås. Alla hittar ju såklart sitt sätt. Men nu utår jag från mej. Även om man har ett rörligt jobb och håller igång på dagarna så räcker det förmodligen inte för att alla muskler ska få sitt. Inte för mej i alla fall! Därför joggar jag ute på sommaren och inne på vintern. Dessutom försöker jag med lite andra saker som armhävningar och situps. Det här konceptet med hundredpushups verkar kul! Men undrar om det är möjligt! Det lär bli fina muskler och bort med gäddhänget girls,ska vi köra?

Perfect Push Up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0