We make a living by what we get but we make a life by what we give.

Fantastisk formulering det där i rubriken! Det är så bra så jag vill ta det en gång till!

We make a living by what we get but we make a life by what we give.
 Det är ord som är värda att bära med sej och att försöka ha som ledstärna här i livet. I alla fall tycker jag det! På tal om att ge men på ett annat plan, så blir det så lyckat det jag håller på med just nu skulle gärna vilja visa er men det är ju julklappar så det blir ju omöjligt! Numera är det ju in te bara garderoben som man får passa vad det gäller att hålla julklappar hemliga utan även ställen som detta eller fb ochsånt också! Man vet ju aldrig vem som kikar in och läser! Jag har i alla fall lästa att jag ska få en Cadillac limousine med chaufför i mitt paket! Hi hi,internt skämt ! Men det är ju inte omöjligt att det kan ske igen,för en gång i tiden var det ju så! Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0