You'll Never Walk Alone

Ja då har jag äntligen klivit upp,men jag känner mej fortfarande inte utsövd och skulle vilja sova mera. Kom isäng väldigt sent igår kväll så det kanske är därför,det hann nästan bli morgon. Idag ser livet lite annorlunda ut än vad det gjorde igår. För vissa är förändringarna större och vissa tycker att det är sej ungefär likt. Men hur det än är så rullar livet på och man måste vara väldigt rädd om både sej själv och de man tycker om som man har runtomkring. Det finns inte tid till annat än att slösa med kärlek och goda gärningar i livet. Det blir så mycket bättre då! Jag har lärt mej något viktigt som jag bara vill uttrycka så här just nu,Det är inte hur lång tid man spenderar tillsammans eller hur länge man känt varandra som räknas,det är känslan,hur det känns i en när man blir bemött och bekräftad av en medmänniska som har betydelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0