Blä i duschen

Hur kommer det sej att allt var renare när man var liten? Aldrig blev det smutsigt någonstans ,inte som jag såg i alla fall. Särskilt inte på toaletter å sånt.Har försökt få bort kalkavlgringar från glasdörrarna i duschen. Hopplöst!
Lika trist som att tvätta fönster, hu va hemskt! Å så alla ordentliga tanter som säger:det är så skönt att ha det gjort! Jag tycker det är skönare att inte göra det! Nä kom på att jag gillar det där uttrycket ,bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete. Men annars tycker jag om att fixa hemma,skapa en egen stil och bygga upp den. Tänk vad många perioder man gått igenom när det gäller inredning!  Just nu trivs jag så bra i det vi skapat här i huset fast alla detaljer inte är riktigt klara!  




Kolla avlagringarna på glasdörrarna! men det är faktiskt en före bild så nu är det lite bättre!
visst är de söta kvackisarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0