Blek!

Inte kul att se sin ansiktsfärg i spegeln just nu! Det är vid den här tiden på året vi som vägrar solarium har det svårast! Men samtidigt är jag sååå glafd för att jag aldrig gjort mej beroende av det. För jag hör till dom som tror det är livsfarligt!! Får ta mej ut i Enköping å se om det finns nåt som är mindre onyttigt för kroppen att pigga upp sej med. I den här pyttelilla staden där vi bor finns ett pyttelitet centrum med några butiker typ HM, Åhlens, Lindex och lite till. Fram till nyår var det gratis att parkera i centrum med P-Skiva. Nu har man hittat på att ta betalt istället,säkert inte så dyrt som i centrum på de större städerna,men så dryygt! Gatukontoret kanske behöver fylla på kaffekassan, för mer än så får de väl inte in. Så. Dagens gnäll!
Tog en bild på nöjesutbudet så man kommer ihåg vad det finns att välja på här! Nä skoja ba. En gammal skylt som sitter på de yngres nöjespalats Joar Blå. Själv flyttade jag inte hit för nöjesutbudets skull utan mer för kärleks skull!! Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0