Guess what?

Köpte för några år sen ett macro objektiv till min kamera. Hade nån längtan efter att kunna krypa in i saker och komma riktigt nära.Saker och ting får ett helt nytt perspektiv då! Det har mest handlat om växter,tänkte inte så från början,men det blev så. Idag när jag började fota inne,här hemma,för att det var trist att bara fota översnöade bilar och snöhögar så blev det så där kul igen. Jag vaknade till och kom på att kul foto handlar verkligen om att tänka utanför ramarna. Det går att gör något av allt. Så nu är jag på G med fotandet och redigerandet för fullt! Kolla, vill ni se nå läskigt? Hängande inälvor kanske? Nä skoja ba,det är faktiskt stearin som hänger på delar av ljusstaken.



Här en riktigt psykedelisk bild,delar av dekorationerna i julbuketten,fotade mot tapeten i köket! Flummigt!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Du har en bra början tycker jag

Kram Thomas

2010-02-21 @ 23:16:50
Postat av: Chevalena

Tack snälla!

2010-02-22 @ 10:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0