Höst

Kommer ihåg att det var så vemodigt när hösten kom.Sommaren var slut och allt skull bli som vanligt. Blommorna vissnade och alldet vackra försvann.Men nu då? När jag tittar på den här bilden så ångrar jag att jag tänkte så,allt var bättre då,tänk om man hade vetat vilken vinter det skulle bli. Hopplöst även för en som inte brukar bli så påverkad av den här årstiden. Men nu blir det så mycket av det vanliga som blir så mycket krångligare. Om man vill, kan man säga, ja men tänk hur de måste ha varit förr då innan det fanns el å vatten å andra bekvämligheter i husen som vi har idag. Men det är ju så att man utgår från det man själv lever i och vet nåt om.Då blir det här en dryg situation. Vi vet ju ialla fall att vi inte fryser ihjäl om vi beter oss normalt,det är ju bara psyket som störs.
Får väl passa på att träna det då. Ska tänka att jag gillar hösten, så jag inte missar den nästa gång! Bilden är från Drömparken Enköping 2009.






 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0