Hotell


Har varit på hotell idag! Det är väl inte ofta för min del! Nu var det bara ett möte i ett av de mindre konferens rummen. Här i Enköping. Men genast när man kliver in i lobbyn är det som att komma in i en annan värld!
Tycker om känslan. Tror det handlar om service! Personalen är sååå proffsiga Mysigt! Hade gärna övernattat och utnyttjat alla bekvämligheter,men tyvärr får jag nöja mej med att återkomma nästa vecka!




Men hotellets Pub har väl fått besök härifrån några gånger! Litet å så men det är väl så det ska vara!
Det var där jag blandade ihop begreppen å sa till några jag blev glad över att se : Är ni här och spelar pil!!
Heter ju Spelar Dart eller möjligen kastar pil! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0