Mogna

Gillar verkligen att fota! Har väl skaffat mej ganska okej grejer att hålla på med. Två bra systemkameror och en del olika objektiv,å lite annat smått och gott. Det är roligt att ha någon med sej ut på fototur och så fotar man typ samma saker fast på sitt sätt. Det är kul att se hur olika man tänker om samma motiv! För några år sedan skaffade jag mej ett macro objektiv för att kunna plåta riktigt nära. När jag sedan flyttade till Enköping och fick nära till Drömparken och dess omgivningar så satte jag full fart med att dokumentera vad som hände där under året. Blommor är vackra med det roliga blev att fota växterna ur ett annat perspektiv än bara det romantiskt gulliga! Nu när jag tittar igenom årets skörd så blir jag förvånad över hur annorlunda jag ser på bilderna direkt när jag tog dom mot när de legat i burken ett tag och mognat! Just då är jag så uppfylld av hela live känslan att jag inte riktigt SER bilden. Bara  jaha blev det så! Nu i vintermörkret blir det enklaste så vackert i mina ögon.Som denna bild t ex.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0