Mörkt igen!

Visst har dagarna blivit längre som man brukar säga! Man menar väl att det är ljusare längre tid på dagen va! Ha ha, märka ord som man inte fick göra när man var liten! Var annat man inte fick göra som liten heller(var ju länge sen jag var liten) t ex tala om vad klockarmbandet kostade som pappa fick i present. Mamma hade glatt pratat med vänninorna om vilken tur hon haft som hittat det snygga arbandet så billigt på rea. Då ville jag berätta den glada nyheten för pappa när han öppnade presenten,men det vart inte populärt kan jag lova! Fattade ingenting jag! Blev lite barndomsminnen där.Har säkert fler på lager! Tänkte i alla fall på den här bilden från vår trädgård när jag längtade efter våren idag! Håll ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0