Sandpapper

Känns som sandpapper i halsen just nu. Måtte det bara stanna med det! Har inget behov av nån förkylning just nu!
Har man väl aldrig förresten! Därför blir det en innekväll här hemma! Får vårda rösten så jag kan sjunga för Eddie som fyller 13 år på måndag.Tonåring. Det är väl för att han håller på att lämna barndomen sakta nu som han berättade den här lilla händelsen för mej häromdagen: När jag var liten frågade jag dej om 556(ni vet sån där spray som kan lösa upp fastrostade skruvar och liknande) var farligt. Då sa du att det inte var det, så då sprayade jag alla blommorna i trädgården med det! Så kan det gå!



Skön bild på Eddie på Frihetsvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0