Vi blir det vi tänker

"Vi blir det vi tänker " är också ett citat från Buddha.Jag har tänkt att jag inte gillar vinter väldigt mycket den sista tiden. Då måste jag ju kunna bli nåt annat än en vinterhatare bara jag förändrar mina tankar. Jag tar kameran och går ut och letar efter den vackra vintern,för sånt som är vackert är ju lätt att tycka om. Det var svårt först, snön var inte fin i drömparken, den var full av gula fläckar övarallt. Stigarna bland alla rabatter jag brukar gå på de fanns inte! Lyktstolparna var alldeles frostiga så jag vågade inte slicka på dom,har hört att man kan fastna med tungan...... Lämnade gamla invanda stigar och drog vidare. Åkte genom Enköpings centrum, mitt i allt ligger den här gamla gården,ser ju fin ut i vinterskrud!



Hittade ett annat snyggt hus som jag är imponerad av.



Visst finns det saker jag gillar med vintern,det svåra är att hinna njuta för kylan gör att jag inte stannar ute så länge. Men tar man sej tid eller har är lite mer rörlig än vad jag var idag så är det ju underbart!
Det sista skrev jag bara för att öka mitt karma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0