Adidas court star

Storasyster Mimmi överraskar lillebror!
Plockade upp Eddie efter skolan och åkte ner till Mimmi på Subway och åt. Efter det gick vi en sväng in till Stadium,Mimmi skulle kolla in nya träningskläder. Eddie ville som vanligt titta på skor,är jätte intresserad och kunnig på alla märken och användningsområden och så. Han hittade ett par Adidas Court star i rea högen. 350 kr kostade dom. Han testade paret och sade att såna här har jag alltid önskat mej . Vill du ha dom sa Mimmi. Ja såklart svarade Eddie. Mimmi tog skorna och gick till kassan,varken Eddie eller jag fattade vad hon tänkte göra. Eddie var säker på att hon skojade och skulle lägga tillbaka skorna snart. Men hon betalade skorna och räckte över påsen till Eddie.Jag lovar att det var svårt att hitta en mer överraskad pojke på stan den dagen. Leendet kunde inte varit bredare. Toppenbussigt Mimmi! Vilken schysst handling! Sånt värmer!

Kommentarer
Postat av: eddie

snygg bild! har på mig dom nu, jättesköna!

2010-01-30 @ 15:24:19
Postat av: chevalena

Visst var det en kul eftermiddag!

2010-01-30 @ 19:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0