Ojoj oj

Har ju alltid gillat att skapa i Photoshop,är ju faktiskt ett av mina största intresse. Dit hör ju också att fota men allt det där kan vi ta senare.Nu är det skapa som gäller.Ska klura ut något klokt att skriva i det stora tomrummet i headern.Å då måste jag göra om alla anpassningarna jag gjort för att få dit den på sidan! Phu då! Går väl lättare när man gjort det innan. För flera år sedan testade jag en del att skriva HTML-kod,har glömt massor men lite nytta har jag i alla fall haft av det nu bl a att varenda lite prick eller grej måste sitta perfekt annars blir det ingen ting! Learning by doing,så brukar det gå till när jag ska lära mej nåt nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0