By the way...

Känns som jag vill dela en tanke till innan jag ska nattas! När jag var barn kunde man någon enstaka gång få popcorn att mumsa på. Enstaka alltså! Då var de hempoppade i kastrull. Tråkigt,aldrig fick man en sån där lååång korv med köpta popcorn som var mycket godare enlig min smak. Sedan dök microvågsugnen upp och popcornen fick en glanstid igen. Å jag älskade de micropoppade popcornen,hade faktiskt enbart micro för den skull! Å nu då på senare tid så är det endast kastrullpoppade popcorn som förekommer i detta hus! Kanske för de är nyttigare,man ska ju bry sej så mycket om tillsatser och skit i födan,men så är det bara! kastrullpoppade med grillkrydda på och en pripps 3,5l låg kolhydrat till! En hel måltid!



Gott är ordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0