Ibland kommer jag inte på nån bra rubrik!

Solen gick visst i moln en stund här i Enköping. Det blev plötsligt lite svalare här inne också, både p ga det och att jag förmodligen lyckats ratta in temperaturen på pannan riktigt! Det löser sej sa han som sket i vasken! Lite mat har magen fått för nu ska det ju bli jobb em/kväll! Ska bli roligt att se vilka man får njuta av då! Det finns så många fantastiska människor med såna livsberättelser så jag får aldrig nog av att höra och lära av deras liv!



En kvinna från mitt eget liv som nu längre inte lever,det är min farmor EVA!

Kommentarer
Postat av: Irene

Du är väldigt lik din farmor, tycker jag. Visst är det härligt med våra äldre, vilken kunskap man kan hämta in. Vilka livsöden man träffar på, jag håller verkligen med dig, ta emot äldre med öppna armar och ta tillvara deras historier. Öppnar andra sinnen i en. Har du pannan på värme fortfarande?

Du kör väl bara varmvattnet nu ? Kramaramar

2010-07-10 @ 22:12:05
Postat av: chevalena

Ja jag tycker nog själv att vi har drag av varandra Eva och jag!Känns som jag speciellt ärvt hennes kroppsmodell,och färger! Saknar henne verkligen!

2010-07-11 @ 17:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0