Jaha ja!

Så har den här dagen också gått! Ja ja det är en stund kvar till tolvslaget men jag måste hinna städa! Kvällen kan man ju med all säkerhet säga är över i alla fall! Lite pyssel har jag i alla fall hunnit med,men det är mest sånt som är kul! Damsugaren står på altan och vilar ,den vill inte komma in frivilligt,så jag låter den vara så länge! På bilden ser ni min nya smyckehållare! Det är en fin fjäril med pärlor på som jag tog mej tid att skruva upp vid vår stora hallspegel! Från Indiska! Det var så bra att man på rean fick två saker och bara behövde betala för en,så jag valde en annan fin liten sak som jag ska ge bort till en när och kär! Hemlis!




Å då fick jag ögonen på den här blingblongen som speglade sej så fint! Om man inte bryr sej om dammet så blir d
det ju ännu bättre!


Den lilla ankan från ett tidigare inlägg idag har faktiskt flera kompisar som bor på toan! Det finns t om en vattenkanna i ankform på hyllan! Kvackare där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0