Nytt

Har sovit några timmar för att återhämta lite förlorad sömn! När jag kom hem så hade det som vanligt hänt något i trädgården,mera självsådda blommor tittade upp. Minns att det var många av den sorten i gräsmattan på baksidan förra året. Sen efter allt bökande med jorden när vi grävde runt huset så flyttades högar hit och dit och nu plötsligt dök de upp på framsidan vid staketet! Blommorna alltså! Det är väl någon sorts vallmo,en underbar färg har de också.Ska se tilla att rädda dom till en bättre plats!


Kommentarer
Postat av: Irene

Hej igen. Jag vill också ha en sån vallmo, kan du rädda en till mig också ? Varm varmare varmast, nu kommer tropisk värme, nästan att vi försmäktar. Häftigt att blommorna orkar visa sig i denna värme, funderar på att köpa myggnät så att jag kan sova i hammocken i stället, lite svalare, men mygg då. Ska fundera ut nåt. Kanske nån som står och fläktar med en strutsfjäder eller palmblad, ja många möjligheter dyker upp. See you

2010-07-08 @ 22:56:09
Postat av: chevalena

Visst kan jag rädda Vallmo åt dej! En hel bunt ska du få! Om du anställer nån som fläktar dej när du ligger där i hammocken så ska han mata dej med vindruvor också,inte morötter! Fniss!

2010-07-08 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0