Om jag måste välja

Ha, är ju helt inne på musik just nu, fotandet och redigering kommer i andra hand för tillfället! Tacka nån för utube och spotify i dessa lägen! Förut var det enda som gällde att tanka ner. Hårddisken är ju rätt full av musik!
Tänkte göra en liten grej här som ska heta Om jag måste välja tre! Då tar jag någon artist och sen väljer jag tre favoriter och delar här! Ett bra sätt att botanisera på och kul att lyssna in artister som kanske inte är ens direkta favvisar! Börjar därför med en som inte är så nära,men som ändå är en av de största sångarna i världen! Elvis!

 

 



Faktiskt inte så lätt att välja här! Är väl ganska påverkad av storyn om hans liv,så det är väl inte direkt det musikaliska som väger över. Därför fick inte Little sister komma med men den äger också!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej. Min favorit är Always on my mind av dessa.

2010-07-13 @ 23:19:23
Postat av: chevalena

Ja den är en höjdare,verkligen.Kunde kanske valt en annan version men gillar känslan i början med bilderna! Always on my mind, ett vackert uttryck i sej!Undrar vilken artist jag ska ta nästa gång då?

2010-07-14 @ 00:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0