Sommarmusik

Har en låt som spelas på radio just nu som förföljer mej! Lyssnar ju inte på radio så mycket,det blir i bilen på jobbet eller nåt place där det skvalar! Så var det i dag! Var på Fannakrogen och njöt av deras räkfrossa tidigare ikväll. Förresten så blev jag så glad av att se att en av kyparna var en gammal elev från Västerås som vuxit upp och blivit stor. Såå roligt att träffa på dom och se att det går bra för dom. I alla fall så var det där som jag hörde den där låten igen, det var väl på cd för det var inget prat så jag kunde spåra den. Väl hemma igen så kunde jag med god hjälp trolla fram den. Egentligen inget särskilt med den,bara en vanlig poplåt,mentycker den är så där skönt somrig! Känner mej glad när jag hör den! Så varsågoda!

Dumma skivbolag som ser till att originalvideon inte kan bäddas in här,så det får bli en annan variant! Men rätt låt såklart!

 

http://www.youtube.com/watch?v=eB7T3lJ3dZ4  Länk till originalvideon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0