Sommartider hej hej!

Titta vad tidigt jag är vaken! Vilken skillnad på sömnbehov mot den mörka tiden! Man ska lyssna på kroppens signaler och göra som den säger,det har jag alltid sagt! Alltså jobba som en tok på sommaren och sova på vintern! Dessemellan gör man roliga saker! Precis som jag ska göra nu! Först jobba sen roa mej! Kungligt! Ha ha! Planerna börjar ta form för stockholmsvistelsen men utrymme finns för spontana händelser! Mys &pys på er!
 En stockholmsvy från bilen tagen 2008! Den här gången sitter jag vid ratten så då blir det svårare att fota!

Kommentarer
Postat av: Irene

Välkommen till Stockholm ikväll, nu blir staden osäker och säkert tillför ni nåt bra till Kungliga huvudstaden vi hörs via nallen. Kramis

2010-07-16 @ 13:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0