Tvätten!

Hur svårt kan det vara att hänga lite tvätt då? I vanliga soliga fall så tar jag tvätten och beger mej till baksidan av huset och så häner jag upp den rakt av på linan! Men nu när det regnar så får jag hänga inne .Och att hänga i källaren blir det inte tal om,inte så fräscht så det passar mej! Tror det har tagit minst en timme att hänga den i huset. Hela tiden kommer något roligare emellan! Och sen när jag ska fortsätta så är påsen med tvätt borta! Någon flyttar på den hela tiden så jag måste leta i alla rummen! Men nu så är det gjort. Det luktar nytvättat i hela huset det är i alla fall nått bra!



Den här bilden är från premiär hängningen av tvätt på Furugatan! Vår 2009! Den är nog torr nu va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0