Tja!

Idag blev det lunch med Mimmi och Pontus i Västerås! Lite enkel shopping därtill! Tillbaka hemma i Enköping igen och tänker ta mej en kopp kaffe! Förresten verkar det som den bärbara hemtelen vill funka igen! Skiftade anslutningskabel med den fasta så det verkar grönt nu! Skönt att äntligen kunna röra sej fritt och babbla på samma gång! Får se om jag snubblar nu när det blir två saker samtidigt! På orden kanske!

Nog för att det är den coolaste telefon jag pratat i men nu får den byta plats! Kanske på badkarskanten?


Kommentarer
Postat av: Irene

Snygg lur tjejen, men på badkaret ?! Ja om du kan komplettera med lika snygga tofflor, så tror jag det går bra .

2010-06-12 @ 20:09:30
Postat av: Chevalena

Det värsta är att badkaret står kvar i källaren som vi ställde in det där när vi skaffade det,det skolle ju bli ett spa var det tänkt!

2010-06-12 @ 21:43:08
Postat av: Irene

Verkar torrt. Tänk om jag bara kunde hjälpa till, men, men. Jag har ju mycket ideer som du vet men här tar det fysiska över. Här måste en plan till, känner vi nån bra kille som kan hjälpa dig? Skriv en handlingsplan, vad som behöver göras, planen får bli därefter. Klart du ska ha ett spa och mysa i.

2010-06-12 @ 23:22:45
Postat av: chevalena

Får väl loss lite pengar när bilarna blir sålda,då kanske det kan börja hända nåt,Håller på med en handlingsplan just nu faktiskt,men det gäller mer akuta saker! Har en tidsfrist som strax löper ut som måste åtgärdas!

2010-06-12 @ 23:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0