Å dagen rullar på!

Känner mej som jag börjar få upp farten på den här dagen nu! Sitter såklart som vanligt med en kopp gott kaffe och sörplar samtidigt som jag skriver mina arbeten. Tur att det bara är i en kurs som det blir prov!  Det är ju inte bara att skriva,kunskapen skall ju fastna också! Ska dra mej en sväng till brevlådan och se om det kommit något kul! Beställde nya påslakan från Ellos igår,hade dåligt med såna som passade till dubbeltäcke! Dubbeltäcke är mysigt det! Beställde också de här gardinerna, ett  2-pack kostade 50 kronor,ofattbart... Beställde 4 längder så det räcker till vardagsrummet. De är ju ganska breda mot de som hänger där nu så jag kanske kan dela dem på mitten. Då får jag 8 längder,ha ha kan slå in hela huset i tyg för 100 kronor!

Hanklängd 2-pack

100% polyester. 2 x 140x250 cm. Tvätt 40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0