Delar av min dag!

Denna dagen bestod av många sorters händelser! En av de goda var stunden med Eddie på Max. Vi satt där riktigt länge och småpratade! Innan vi landade där var vi på Blomstergården och shoppade lite inför sommarens odlingar! När jag sedan efter många om och men var hemma så var jag utsvulten(Jag drack bara kaffe på Max).
Gjorde en guaccamole dip och dippade morötter och gurka.Testade också en tanke jag haft,hällde ner en sån här box i mixern och körde tillsammans med en matsked olivolja,blev också en jätte god dipp. Den här innehåller en färdig currydressing,så då slipper man ju smaksätta själv som man gör med hummus!

 


Förresten så är deras sida med produkter och tips intressant.  http://www.gogreen.se/index.html Tycker verkligen du ska göra en visit där för hälsans skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0