Ellos

Dumma Ellos! Försökte handla online hos dom.Lyckades inte komma ihåg mitt lösen dit för det var ett tag sen jag handlade där. Såklart kunde man ju klicka på Glömt lösen och få ett nytt. Har gjort det massor av gånger nu och får ett meddelande om att de skickat ett nytt lösen till min mejl! Men det finns ju inget meddelande alls ifrån dem där,ändå är det rätt adress för de skickar reklam allt som oftast till den adressen! Så nu gick det inte att handla där! Har kollat skräpposten också! Å jag som skulle köpa så fina påslakan där! Synd! Jag ger dom en chans att få mej som kund med ett mejl till kundtjänst med en bön att de släpper in mej! Snälla postordeföretag,kan jag få ge er mina pengar!


 Jag är skeptisk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0