Funderingar!

Det är så roligt medan man håller på med nya saker och det är full fart,sen plötligt när det lugnar ner sej ,som nu framåt kvällen kan jag bli lite rastlös! Roligare att göra än att tänka ibland. Ännu är det mycket kvar att pyssla med och många beslut som ska tas. Fast det bästa i detta läge är att man kan ju alltid ångra sej! Det stora viktiga sakerna i livet är ju på plats i alla fall! Har det jag vill och behöver! Ska en sväng till Västerås senare ikväll så vi hörs väl efter det! Nu ska jag bara leta på något klokt uttryck att grunna på!

 

 Att veta vad som är riktigt och inte göra det, är brist på mod.

Tänk att de var så kloka för så länge sen,har det blivit annorlunda idag? Händer nog mej att jag agerar så emellanåt! Här är han som sa det!

Konfucius föddes den 28 september 555 f.Kr och dog 479 f.Kr - även kallad Konfutse, kinesisk filosof och religionsstiftare.

    Konfucius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0